Algemene informatie

 

 

Bestellen en Levering

Bij Autochips| WestTronics Westland  doen wij dagelijk ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling op tijd bij je binnen komt. Tijdens het afrekenproces heb je de keuze uit verschillende betalingsopties. Standaard zal ons systeem jouw bestelling verzenden via PostNL brievenbuspost. Optioneel is er de keuze om een bestelling via PostNL pakket service te laten bezorgen.


 

Bestelling plaatsen

Artikel(en) in winkelwagentje leggen:

Zoek het artikel dat je wilt kopen en leg het in je winkelwagentje. Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelwagentje liggen. Log, indien nodig, in op je account. Als je er nog geen hebt, kun je er tijdens het bestellen eentje aanmaken. 

Bestelling controleren:

Regel de verzending van je bestelling. Geef daarbij aan waar we je bestelling moeten bezorgen. Je kunt een ander bezorgadres ingeven. Als artikelen uit dezelfde bestelling een verschillende levertijd hebben, verzenden wij deze veelal samen.

Betalen en afronden:

Kies hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDEAL, Creditcard(Paypal) of Paypal. Klik op ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling af te ronden en je kunt betalen in de beveiligde betaalomgeving.

Mochten er vragen zijn, stel ze gerust via de contact pagina.


 

Verzendkosten en Servicekosten

Verzendkosten:

Wij rekenen €3,95 verzendkosten voor producten die door de brievenbus passen, voor een pakketzending met track & trace rekenen wij €6,95.

Servicekosten:

Wanneer je een product retour stuurt binnen 14 dagen, vergoeden wij niet de standaard betaalde verzendkosten op de bestelling. De optionele optie PostNL Pakketpost wordt ook niet vergoed.

De kosten voor het retour zenden zijn voor de klant zelf, tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij defecte of beschadigde producten, bij fabrieksfouten of bij een fout gemaakt door Autochips.)